Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/9032
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorErika León Maldonado-
dc.contributor.authorDulce María Jurado Salmerón-
dc.date.accessioned2019-05-07T20:52:33Z-
dc.date.available2019-05-07T20:52:33Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.urihttp://200.23.113.51/pdf/27653.pdf-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/9212-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/9032-
dc.language.isoesen_US
dc.publisher099en_US
dc.relation.ispartofseriesLicenciatura en Educación-
dc.subjectSOCIALIZACION DEL NIÑOen_US
dc.subjectNIÑOS EN EDAD PREESCOLARen_US
dc.subjectJUEGO -ESTUDIO Y ENSEÑANZA (PREESCOLAR)en_US
dc.subjectESTRATEGIAS EDUCATIVASen_US
dc.titleEl juego como estrategia para favorecer la socialización en preescolares de segundo gradoen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Tesis Digitales

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.