Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/6409
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorFlor Guadalupe Morales Burgos-
dc.date.accessioned2019-05-07T19:11:33Z-
dc.date.available2019-05-07T19:11:33Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.urihttp://200.23.113.51/pdf/24670.pdf-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/6778-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/6409-
dc.language.isoesen_US
dc.publisherUPN - 31Aen_US
dc.relation.ispartofseriesPrograma educativo;Maestría en Educación con Campo en Desarrollo Curricular-
dc.subjectNIÑOS EN EDAD PREESCOLARen_US
dc.subjectSOCIALIZACION DEL NIÑOen_US
dc.titleLa percepción del docente de primer grado de primaria hacia los alumnos con y sin educación preescolaren_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Tesis Digitales

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.