Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/4820
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorFrancisco Javier Rodríguez Quiñónez-
dc.date.accessioned2019-05-07T18:14:04Z-
dc.date.available2019-05-07T18:14:04Z-
dc.date.issued2004-
dc.identifier.urihttp://200.23.113.51/pdf/23003.pdf-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4940-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4820-
dc.language.isoesen_US
dc.publisher25Aen_US
dc.relation.ispartofseriesLicenciatura en Educación-
dc.subjectAPRENDIZAJE DE LA LECTOESCRITURAen_US
dc.subjectLECTURA -ESTUDIO Y ENSEÑANZA (ELEMENTAL)en_US
dc.subjectESCRITURA -ESTUDIO Y ENSEÑANZA (ELEMENTAL)en_US
dc.titleEl rol de la psicomotricidad en la adquisición de la lectura y la escritura en niños y niñas de primer grado de educación primaria de niños migrantesen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Tesis Digitales

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.