Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/4049
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorSilvia Janeth Acosta Valenzuela-
dc.contributor.authorPatricia del Carmen Mendoza Valdez-
dc.contributor.authorSonia Angélica Osuna Sosa-
dc.date.accessioned2019-05-07T18:12:45Z-
dc.date.available2019-05-07T18:12:45Z-
dc.date.issued2004-
dc.identifier.urihttp://200.23.113.51/pdf/22786.pdf-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4723-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4049-
dc.language.isoesen_US
dc.publisher251en_US
dc.relation.ispartofseriesLicenciatura en Educación-
dc.subjectHABILIDAD MATEMATICAen_US
dc.subjectJUEGOS EDUCATIVOSen_US
dc.subjectEDUCACION PREESCOLARen_US
dc.titleEl juego como estrategia didáctica en el desarrollo de habilidades matemáticas en niños de segundo y tercer grado de preescolaren_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Tesis Digitales

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.