Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/37386
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorReyes Menera, Rosalina-
dc.contributor.authorAsesor(a): Rubio Pantoja, Leticia-
dc.date.accessioned2022-04-05T19:17:03Z-
dc.date.available2022-04-05T19:17:03Z-
dc.date.issued2009-09-
dc.identifier.urihttp://200.23.113.51/pdf/UPN161MECDCRERO2009.pdf-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/37386-
dc.language.isoesen_US
dc.publisher161en_US
dc.relation.ispartofseriesMaestría en Educación con Campo en Desarrollo Curricular-
dc.titleEl pensamiento reflexivo del docente y el análisis pedagógico de su práctica, una propuesta alternativa de formación para el docente de CEBAen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Tesis Digitales

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.