Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/36392
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorRodríguez Valenzuela, María Isabel-
dc.contributor.authorAsesora:Velázquez Guzmán, María Guadalupe-
dc.date.accessioned2021-11-03T23:01:50Z-
dc.date.available2021-11-03T23:01:50Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://200.23.113.51/pdf/35462.pdf-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/36392-
dc.language.isoesen_US
dc.publisher92en_US
dc.relation.ispartofseriesMaestría en Gestión de la Convivencia Escolar, Violencia, Derechos Humanos y Cultura de Paz-
dc.subjectCONVIVENCIA ESCOLARen_US
dc.subjectSOCIALIZACION DEL NIÑOen_US
dc.subjectRELACIONES INTERPERSONALES EN NIÑOSen_US
dc.titleIntervención educativa para favorecer una convivencia pacífica e inclusiva entre pares : procesos y tendencias de cambioen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Tesis Digitales

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.