Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/36068
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorHuitrón Aguilar, Perla-
dc.date.accessioned2021-11-03T22:50:09Z-
dc.date.available2021-11-03T22:50:09Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.urihttp://200.23.113.51/pdf/35109.pdf-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/36068-
dc.language.isoesen_US
dc.publisher131en_US
dc.relation.ispartofseriesLicenciatura en Intervención Educativa-
dc.subjectAPRENDIZAJE DE LA LECTOESCRITURAen_US
dc.subjectNIÑOS EN EDAD PREESCOLARen_US
dc.title¿Cómo propiciar que la docente fomente la iniciación de la lectoescritura en niños de cuatro años, en el colegio J. Comenio en la sección infantil de jardín II, en la comunidad de San Marcos del municipio de Tula de Allende?en_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Tesis Digitales

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.