Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/35795
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorReyes García, Bricia-
dc.contributor.authorAsesora:Sosa Barrales, Maira Martha-
dc.date.accessioned2021-11-03T22:42:20Z-
dc.date.available2021-11-03T22:42:20Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://200.23.113.51/pdf/34835.pdf-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/35795-
dc.language.isoesen_US
dc.publisher96en_US
dc.relation.ispartofseriesMaestría en Educación Básica : Especialidad Contrucción de Habilidades de Pensamiento-
dc.subjectHISTORIAen_US
dc.subjectESTUDIO Y ENSEÑANZA (SECUNDARIA)en_US
dc.subjectESTRATEGIAS EDUCATIVASen_US
dc.subjectMAESTROS EN SERVICIO, FORMACION DEen_US
dc.titleLa enseñanza-aprendizaje de la historia : ideas, conceptos y significados en alumnos de segundo grado de secundariaen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Tesis Digitales

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.