Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/35624
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorCerro Ambrocio, Lázara-
dc.date.accessioned2021-11-03T22:36:17Z-
dc.date.available2021-11-03T22:36:17Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttp://200.23.113.51/pdf/34664.pdf-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/35624-
dc.language.isoesen_US
dc.publisher13Aen_US
dc.relation.ispartofseriesLicenciatura en Intervención Educativa-
dc.subjectAPRENDIZAJE DE LA LECTOESCRITURAen_US
dc.subjectNIÑOS CON DISCAPACIDAD MENTALen_US
dc.subjectEDUCACIONen_US
dc.subjectEDUCACION ESPECIALen_US
dc.titleLa adquisición de la lecto escritura en un nivel básico con una niña con discapacidad intelectualen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Tesis Digitales

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.