Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/35311
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorRivera Avila, Ana María Juliana-
dc.contributor.authorAsesor:Castrejón Téllez, Juan Quintil-
dc.date.accessioned2021-11-03T22:24:28Z-
dc.date.available2021-11-03T22:24:28Z-
dc.date.issued1994-
dc.identifier.urihttp://200.23.113.51/pdf/7595.pdf-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/35311-
dc.language.isoesen_US
dc.publisher094en_US
dc.relation.ispartofseriesLicenciatura en Educación Primaria-
dc.subjectNUMERO (CONCEPTO MATEMATICO)en_US
dc.subjectESTUDIO Y ENSEÑANZA (ELEMENTAL)en_US
dc.titleConstrucción del concepto de decena en los niños de primer grado : un estudio en el medio rural durante el ciclo escolar 1992-1993en_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Tesis Digitales

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.