Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/32462
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPatricia Barrera Mora-
dc.contributor.authorAsesor: Teresa de Jesús Pérez Gutiérrez-
dc.date.accessioned2020-08-27T16:57:43Z-
dc.date.available2020-08-27T16:57:43Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://200.23.113.51/pdf/36909.pdf-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/32462-
dc.language.isoesen_US
dc.publisher094en_US
dc.subjectHABILIDADES SOCIALES EN LOS NIÑOSen_US
dc.subjectSOCIALIZACION DEL NIÑOen_US
dc.subjectEDUCACION PREESCOLARen_US
dc.titleLa empatía, asertividad y control de sí mismo, para el desarrollo de las habilidades sociales en los niños preescolares. Migración, escolarización y prácticas culturales e identitarias en una comunidad mazahua del Estado de Méxicoen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Tesis Digitales

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.