Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/32245
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorElizabeth Tapia Santiago-
dc.contributor.authorAsesora: Rivera Sandoval, Rita-
dc.date.accessioned2020-08-27T16:49:35Z-
dc.date.available2020-08-27T16:49:35Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://200.23.113.51/pdf/36692.pdf-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/32245-
dc.language.isoesen_US
dc.publisher99en_US
dc.relation.ispartofseriesLicenciatura en Educación Preescolar-
dc.subjectAGRESIVIDAD EN NIÑOSen_US
dc.subjectSOCIALIZACION DEL NIÑOen_US
dc.subjectVALORES - ESTUDIO Y ENSEÑANZA (PREESCOLAR)en_US
dc.titleActividades para favorecer la autorregulación de la conducta agresiva en niños y niñas que cursan la educación preescolaren_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Tesis Digitales

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.