Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/32047
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorBeatriz Adriana De La Vega Briones-
dc.contributor.authorAsesor: Karina Rodríguez Cortés-
dc.date.accessioned2020-08-27T16:41:59Z-
dc.date.available2020-08-27T16:41:59Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://200.23.113.51/pdf/36494.pdf-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/32047-
dc.language.isoesen_US
dc.publisherAjuscoen_US
dc.subjectMULTICULTURALISMOen_US
dc.subjectNAHUATL - ESTUDIO Y ENSEÑANZAen_US
dc.subjectEDUCACION BILINGUE - MEXICOen_US
dc.titleIntervención psicopedagógica sobre interculturalidad a partir del reconocimiento del Náhuatl como un lenguaje vivo en el Español de Méxicoen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Tesis Digitales

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.