Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/3196
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorCarolina Argueta Salazar-
dc.date.accessioned2019-05-07T18:03:52Z-
dc.date.available2019-05-07T18:03:52Z-
dc.date.issued2001-
dc.identifier.urihttp://200.23.113.51/pdf/17662.pdf-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/3563-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/3196-
dc.language.isoesen_US
dc.publisher092en_US
dc.relation.ispartofseriesEspecialización en Orientación Educativa-
dc.subjectORIENTACION EDUCATIVAen_US
dc.titleVisión crítica de las funciones del orientador educativo en las escuelas secundarias: estudio ralizado en seis escuelas secundarias públicas en la delegación de Coyoacánen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Tesis Digitales

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.