Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/31733
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorIvonne Flores Gómez-
dc.contributor.authorAsesor: Ramírez Beltrán, Axayacatl Abel-
dc.date.accessioned2020-08-27T16:29:31Z-
dc.date.available2020-08-27T16:29:31Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://200.23.113.51/pdf/36180.pdf-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/31733-
dc.language.isoesen_US
dc.publisher95en_US
dc.relation.ispartofseriesLicenciatura en Educación Preescolar-
dc.subjectSOCIALIZACION DEL NIÑOen_US
dc.subjectNIÑOS EN EDAD PREESCOLARen_US
dc.subjectESTRATEGIAS EDUCATIVASen_US
dc.titleEstrategias de comunicación como práctica cotidiana para favorecer los procesos de socialización en los alumnos de preescolar IIen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Tesis Digitales

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.