Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/31553
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorGonzález Trejo, Abihail-
dc.contributor.authorAsesor: Torres Hernández, Alfonso-
dc.date.accessioned2020-08-27T16:16:49Z-
dc.date.available2020-08-27T16:16:49Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://200.23.113.51/pdf/36000.pdf-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/31553-
dc.language.isoesen_US
dc.publisher131en_US
dc.relation.ispartofseriesMaestría en Educación Campo Práctica Educativa-
dc.subjectGESTION ESCOLARen_US
dc.subjectESCUELAS - DIRECCION Y ORGANIZACIÓNen_US
dc.subjectGRUPOS MULTIGRADOen_US
dc.titleLos significados de ser directora en escuela multigrado indígena en relación al modelo de gestión vigenteen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Tesis Digitales

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.