Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/31549
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorEduardo Gabriel Cardeña Escobedo-
dc.date.accessioned2019-05-14T18:09:52Z-
dc.date.available2019-05-14T18:09:52Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://200.23.113.51/pdf/34355.pdf-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/31549-
dc.language.isoesen_US
dc.publisher311en_US
dc.relation.ispartofseriesMaestría en Educación con Campo en Desarrollo Curricular-
dc.subjectCOMPRENSION LECTORA - ESTUDIO Y ENSEÑANZA (ELEMENTAL)en_US
dc.subjectESPAÑOL - ESTUDIO Y ENSEÑANZA (ELEMENTAL)en_US
dc.titleLos niveles de la comprensión lectora en los libros de español de 1° y 2° grado de educación primariaen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Tesis Digitales

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.