Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/30144
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorMaría Teresa Gómez Castro-
dc.date.accessioned2019-05-13T21:07:46Z-
dc.date.available2019-05-13T21:07:46Z-
dc.date.issued1994-
dc.identifier.urihttp://200.23.113.51/pdf/11590.pdf-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/31960-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/30144-
dc.language.isoesen_US
dc.publisher142en_US
dc.relation.ispartofseriesLicenciatura en Educación Primaria-
dc.subjectAPRENDIZAJE DE LA LECTOESCRITURAen_US
dc.subjectCOMPRENSIÓN LECTORA - ESTUDIO Y ENSEÑANZA (ELEMENTAL)en_US
dc.titleAnálisis de los métodos más usados en México para la lecto-escritura y su relación con la comprensión lectoraen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Tesis Digitales

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.