Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/30023
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Marcos Fernando Campos Gómez | - |
dc.date.accessioned | 2019-05-13T20:50:09Z | - |
dc.date.available | 2019-05-13T20:50:09Z | - |
dc.date.issued | 1997 | - |
dc.identifier.uri | http://200.23.113.51/pdf/18734.pdf | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/31813 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/30023 | - |
dc.language.iso | es | en_US |
dc.publisher | 07A | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Licenciatura en Educación Primaria | - |
dc.subject | JUEGOS EDUCATIVOS | en_US |
dc.subject | DIBUJO - ESTUDIO Y ENSEÑANZA (ELEMENTAL) | en_US |
dc.subject | ESCRITURA - ESTUDIO Y ENSEÑANZA (ELEMENTAL) | en_US |
dc.title | El juego y el dibujo como recursos didácticos para la enseñanza de la lengua escrita en un medio indígena | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
Appears in Collections: | Tesis Digitales |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.