Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/29668
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorSilvia Isabel López Espinosa-
dc.date.accessioned2019-05-13T18:56:49Z-
dc.date.available2019-05-13T18:56:49Z-
dc.date.issued1996-
dc.identifier.urihttp://200.23.113.51/pdf/10782.pdf-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/31466-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/29668-
dc.language.isoesen_US
dc.publisher311en_US
dc.relation.ispartofseriesLicenciatura en Educación Primaria-
dc.subjectMATEMATICAS -ESTUDIO Y ENSEÑANZA (ELEMENTAL)en_US
dc.titleUna propuesta para la comprensión del valor posicional de los números en el cuarto grado de educación primariaen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Tesis Digitales

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.