Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/2950
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorMalena Burgos Borja-
dc.date.accessioned2019-05-07T18:03:29Z-
dc.date.available2019-05-07T18:03:29Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.urihttp://200.23.113.51/pdf/21774.pdf-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/3719-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2950-
dc.language.isoesen_US
dc.publisher098en_US
dc.relation.ispartofseriesLicenciatura en Educación-
dc.subjectAPRENDIZAJE DE LA LECTOESCRITURAen_US
dc.subjectCOMPRENSION LECTORAen_US
dc.subjectPROCESO ENSEÑANZA-APRENDIZAJEen_US
dc.titleAplicación del enfoque comunicativo-funcional para desarrollar la comprensión lectora en los alumnos de cuarto grado de educación primaria a partir de PRONALEESen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Tesis Digitales

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.