Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/29378
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ma. Gloria Romo Rivera | - |
dc.date.accessioned | 2019-05-13T18:47:42Z | - |
dc.date.available | 2019-05-13T18:47:42Z | - |
dc.date.issued | 1996 | - |
dc.identifier.uri | http://200.23.113.51/pdf/10158.pdf | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/31164 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/29378 | - |
dc.language.iso | es | en_US |
dc.publisher | 321 | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Licenciatura en Educación Primaria | - |
dc.subject | NUMERO (CONCEPTO MATEMATICO) -ESTUDIO Y ENSEÑANZA (ELEMENTAL) | en_US |
dc.subject | MATEMATICAS -ESTUDIO Y ENSEÑANZA (ELEMENTAL) | en_US |
dc.title | Los métodos activos en el proceso enseñanza-aprendizaje del concepto de número y su representación gráfica, en el primer grado de educación primaria | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
Appears in Collections: | Tesis Digitales |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.