Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/28790
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLeticia de la Cruz Pantlantele-
dc.date.accessioned2019-05-13T18:14:22Z-
dc.date.available2019-05-13T18:14:22Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://200.23.113.51/pdf/32970.pdf-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/30362-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/28790-
dc.language.isoesen_US
dc.publisher092en_US
dc.relation.ispartofseriesLicenciatura en Educación Indígena-
dc.subjectNAHUATL - ESTUDIO Y ENSEÑANZA (ELEMENTAL)en_US
dc.subjectESPAÑOL - ESTUDIO Y ENSEÑANZA (ELEMENTAL)en_US
dc.titleEstudio comparativo de dos escuelas primarias en una comunidad náhuatl del Estado de Puebla: algunos rasgos atípicos en el tratamiento de las lenguas náhuatl y españolen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Tesis Digitales

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.