Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/27425
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorSalvador Núñez Avilés-
dc.date.accessioned2019-05-13T16:58:12Z-
dc.date.available2019-05-13T16:58:12Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttp://200.23.113.51/pdf/32436.pdf-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/29906-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/27425-
dc.language.isoesen_US
dc.publisher162en_US
dc.relation.ispartofseriesLicenciatura en Educación Primaria para el Medio Indígena-
dc.subjectMATEMATICAS -ESTUDIO Y ENSEÑANZA (ELEMENTAL)en_US
dc.subjectNUMERO (CONCEPTO MATEMATICO) -ESTUDIO Y ENSEÑANZA (ELEMENTAL)en_US
dc.subjectJUEGOS EDUCATIVOSen_US
dc.titleSituaciones didácticas para mejorar el aprendizaje en el sistema numérico posicional de base diez con alumnos de tercer grado de educación primariaen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Tesis Digitales

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.