Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/25367
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorSonia Pedraza García-
dc.date.accessioned2019-05-13T15:41:08Z-
dc.date.available2019-05-13T15:41:08Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://200.23.113.51/pdf/31521.pdf-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/29195-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/25367-
dc.language.isoesen_US
dc.publisher096en_US
dc.relation.ispartofseriesLicenciatura en Educación Preescolar-
dc.subjectNUMERO (CONCEPTO MATEMATICO) -ESTUDIO Y ENSEÑANZA (PREESCOLAR)en_US
dc.subjectJUEGOS EDUCATIVOSen_US
dc.subjectESTRATEGIAS EDUCATIVASen_US
dc.titleEl juego reglado como actividad didáctica para el aprendizaje del númeroen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Tesis Digitales

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.