Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/2533
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNatalia Hernández Hernández-
dc.date.accessioned2019-05-07T18:02:49Z-
dc.date.available2019-05-07T18:02:49Z-
dc.date.issued2004-
dc.identifier.urihttp://200.23.113.51/pdf/21294.pdf-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/3175-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2533-
dc.language.isoesen_US
dc.publisher092en_US
dc.relation.ispartofseriesMaestría en Desarrollo Educativo Especialidad en Educación Matemática-
dc.subjectGEOMETRIA -ESTUDIO Y ENSEÑANZA (ELEMENTAL)en_US
dc.subjectMATEMATICAS -ESTUDIO Y ENSEÑANZA (ELEMENTAL)en_US
dc.titleLa enseñanza de la medición en la escuela primaria: el caso de la longitud en dos grupos del primer cicloen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Tesis Digitales

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.