Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/2513
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorAnabell Sosa Fierro-
dc.date.accessioned2019-05-07T18:02:48Z-
dc.date.available2019-05-07T18:02:48Z-
dc.date.issued2002-
dc.identifier.urihttp://200.23.113.51/pdf/20965.pdf-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2846-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2513-
dc.language.isoesen_US
dc.publisher081en_US
dc.relation.ispartofseriesLicenciatura en Educación-
dc.subjectAUTONOMIA EN LOS NIÑOSen_US
dc.subjectRELACION FAMILIA-ESCUELAen_US
dc.subjectEDUCACION PREESCOLARen_US
dc.titleLos padres de familia y docentes, principales actores en la formación de la autonomía en los niños de tercer grado de educación preescolaren_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Tesis Digitales

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.