Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/25090
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorGuadalupe Rodríguez Ruiz-
dc.date.accessioned2019-05-13T15:39:39Z-
dc.date.available2019-05-13T15:39:39Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://200.23.113.51/pdf/31434.pdf-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/29108-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/25090-
dc.language.isoesen_US
dc.publisherAjuscoen_US
dc.relation.ispartofseriesDoctorado en Educación-
dc.subjectMATEMATICAS -PLANES Y PROGRAMASen_US
dc.subjectALGEBRA -ESTUDIO Y ENSEÑANZA (SECUNDARIA)en_US
dc.subjectTECNOLOGIAS DE LA INFORMACION Y LA COMUNICACIONen_US
dc.subjectRAZONAMIENTOen_US
dc.titleEstudiantes en desventaja resolviendo tareas de generalización de patrones con la mediación de plantillas visuales y manipulativos virtualesen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Tesis Digitales

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.