Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/24624
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorMa. Araceli G Martínez Anaya-
dc.contributor.authorJuan Vázquez Rodríguez-
dc.date.accessioned2019-05-10T18:48:25Z-
dc.date.available2019-05-10T18:48:25Z-
dc.date.issued1989-
dc.identifier.urihttp://200.23.113.51/pdf/5521.pdf-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/23924-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/24624-
dc.language.isoesen_US
dc.publisher221en_US
dc.relation.ispartofseriesLicenciatura en Educación Básica-
dc.subjectCOGNICION EN NIÑOSen_US
dc.subjectAPRENDIZAJE DE LA LECTOESCRITURAen_US
dc.subjectEDUCACION ESPECIALen_US
dc.titleActitud psicopedagógica del docente para favorecer el proceso cognitivo en niños con retraso en la adquisición de la lecto-escrituraen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Tesis Digitales

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.