Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/24515
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLuis Eduardo Reyes Macías-
dc.date.accessioned2019-05-10T18:48:17Z-
dc.date.available2019-05-10T18:48:17Z-
dc.date.issued1993-
dc.identifier.urihttp://200.23.113.51/pdf/5452.pdf-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/23870-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/24515-
dc.language.isoesen_US
dc.publisher011en_US
dc.relation.ispartofseriesLicenciatura en Educación Primaria-
dc.subjectLENGUAJE ESCRITOen_US
dc.subjectLENGUAJE Y LENGUAS -ESTUDIO Y ENSEÑANZAen_US
dc.titleÿEl proceso de apropiación de la lengua escrita en el primer grado de educación primaria es básico para su aprendizaje?: propuesta pedagógicaen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Tesis Digitales

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.