Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/24502
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorAmelia García Llamas-
dc.date.accessioned2019-05-10T18:48:16Z-
dc.date.available2019-05-10T18:48:16Z-
dc.date.issued1992-
dc.identifier.urihttp://200.23.113.51/pdf/5440.pdf-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/23858-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/24502-
dc.language.isoesen_US
dc.publisher142en_US
dc.relation.ispartofseriesLicenciatura en Educación Primaria-
dc.subjectJUEGOS EDUCATIVOSen_US
dc.subjectPROCESO ENSEÑANZA-APRENDIZAJEen_US
dc.subjectEDUCACION PREESCOLARen_US
dc.titleEl juego como recurso metodológico en el proceso enseñanza-aprendizaje en el tercer grado de preescolaren_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Tesis Digitales

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.