Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/24187
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorJulieta Rendón Quintero-
dc.date.accessioned2019-05-10T18:18:32Z-
dc.date.available2019-05-10T18:18:32Z-
dc.date.issued1994-
dc.identifier.urihttp://200.23.113.51/pdf/7976.pdf-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/25525-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/24187-
dc.language.isoesen_US
dc.publisher25Ben_US
dc.relation.ispartofseriesLicenciatura en Educación Primaria-
dc.subjectMATEMATICAS -ESTUDIO Y ENSEÑANZA (ELEMENTAL)en_US
dc.subjectNUMERO (CONCEPTO MATEMATICO)en_US
dc.titleUna alternativa didáctica para propiciar la identificación del número con su valor y representación gráfica en los niños de primer año de educación primariaen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Tesis Digitales

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.