Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/22945
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorVelia Grajeda Calderón-
dc.date.accessioned2019-05-10T16:56:56Z-
dc.date.available2019-05-10T16:56:56Z-
dc.date.issued1994-
dc.identifier.urihttp://200.23.113.51/pdf/7440.pdf-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/25106-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/22945-
dc.language.isoesen_US
dc.publisher08Aen_US
dc.relation.ispartofseriesLicenciatura en Educación Primaria-
dc.subjectMATEMATICAS -ESTUDIO Y ENSEÑANZA (ELEMENTAL)en_US
dc.subjectRESTA -ESTUDIO Y ENSEÑANZA (ELEMENTAL)en_US
dc.subjectSUMA -ESTUDIO Y ENSEÑANZA (ELEMENTAL)en_US
dc.titleAlternativas didácticas que favorecen el aprendizaje de la suma y la resta en los niños de primer grado a través de la manipulación de objetos concretosen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Tesis Digitales

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.