Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/21942
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorRuben Urrutia Lerma-
dc.date.accessioned2019-05-10T16:29:06Z-
dc.date.available2019-05-10T16:29:06Z-
dc.date.issued1994-
dc.identifier.urihttp://200.23.113.51/pdf/6709.pdf-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/24787-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/21942-
dc.language.isoesen_US
dc.publisher282en_US
dc.relation.ispartofseriesLicenciatura en Educación Primaria-
dc.subjectMATEMATICAS -ESTUDIO Y ENSEÑANZA (ELEMENTAL)en_US
dc.subjectNUMERO (CONCEPTO MATEMATICO)en_US
dc.titleEl desarrollo de las nociones de clasificación, seriación y correspondencia para la construcción del concepto de númeroen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Tesis Digitales

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.