Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/21259
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorMarcelo Salgado Araujo-
dc.date.accessioned2019-05-10T01:10:16Z-
dc.date.available2019-05-10T01:10:16Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttp://200.23.113.51/pdf/30966.pdf-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/28670-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/21259-
dc.language.isoesen_US
dc.publisher96en_US
dc.relation.ispartofseriesLicenciatura en Educación Primaria-
dc.subjectRAZONAMIENTOen_US
dc.subjectTEORIAS DEL APRENDIZAJEen_US
dc.subjectAJEDREZ -ESTUDIO Y ENSEÑANZA (ELEMENTAL)en_US
dc.titleEl ajedrez, como estrategia lúdica para potencializar el razonamiento lógico matemático en los alumnos de sexto grado de educación primaria, que les permita resolver problemasen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Tesis Digitales

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.