Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/20834
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPatricia Mejía García-
dc.date.accessioned2019-05-10T00:37:13Z-
dc.date.available2019-05-10T00:37:13Z-
dc.date.issued1989-
dc.identifier.urihttp://200.23.113.51/pdf/2637.pdf-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/21959-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/20834-
dc.language.isoesen_US
dc.publisher123en_US
dc.relation.ispartofseriesLicenciatura en Educación Preescolar-
dc.subjectJUEGOS EDUCATIVOSen_US
dc.subjectSOCIALIZACION DEL NIÑOen_US
dc.titleCómo aprovechar las actividades del juego en el eje afectivo social para propiciar un mejor desarrollo del niño preescolaren_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Tesis Digitales

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.