Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/20505
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLourdes Margarita Suárez Romero-
dc.date.accessioned2019-05-10T00:27:12Z-
dc.date.available2019-05-10T00:27:12Z-
dc.date.issued1993-
dc.identifier.urihttp://200.23.113.51/pdf/2122.pdf-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/21645-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/20505-
dc.language.isoesen_US
dc.publisher142en_US
dc.relation.ispartofseriesLicenciatura en Educación Primaria-
dc.subjectCIENCIA -ESTUDIO Y ENSEÑANZA (PREESCOLAR)en_US
dc.title¿Y por medio de que estrategia didáctica se puede guiar al niño de segundo grado de preescolar a observar en el rincón de ciencias las transformaciones de los materiales ahí reunido?en_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Tesis Digitales

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.