Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/20274
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLourdes Luz María Robledo Núñez-
dc.date.accessioned2019-05-10T00:09:16Z-
dc.date.available2019-05-10T00:09:16Z-
dc.date.issued1999-
dc.identifier.urihttp://200.23.113.51/pdf/2070.pdf-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/21597-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/20274-
dc.language.isoesen_US
dc.publisher144en_US
dc.relation.ispartofseriesLicenciatura en Educación-
dc.subjectJUEGOS EDUCATIVOSen_US
dc.subjectMATEMATICAS -ESTUDIO Y ENSEÑANZA (PREESCOLAR)en_US
dc.titleEl juego como estrategia didáctica en la construcción del número y su escritura en el preescolaren_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Tesis Digitales

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.