Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/19426
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorAngélica Romelia Sánchez de la Fuente-
dc.contributor.authorIrma Catalina Martínez Rodríguez-
dc.date.accessioned2019-05-09T22:55:42Z-
dc.date.available2019-05-09T22:55:42Z-
dc.date.issued1984-
dc.identifier.urihttp://200.23.113.51/pdf/1362.pdf-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/21315-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/19426-
dc.language.isoesen_US
dc.publisher51en_US
dc.relation.ispartofseriesLicenciatura en Educación Preescolar-
dc.subjectDESARROLLO INFANTILen_US
dc.subjectNIÑOen_US
dc.subjectESTUDIO DELen_US
dc.titleDiferencias en los aspectos afectivo-social, cognoscitivo y psicomotriz entre niños con educación preescolar y sin ésta en el primer añoen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Tesis Digitales

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.