Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/19139
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorSilvia Magaly Andrade Noh-
dc.date.accessioned2019-05-09T22:51:17Z-
dc.date.available2019-05-09T22:51:17Z-
dc.date.issued2000-
dc.identifier.urihttp://200.23.113.51/pdf/1269.pdf-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/21233-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/19139-
dc.language.isoesen_US
dc.publisher31Aen_US
dc.relation.ispartofseriesLicenciatura en Educación Preescolar para el Medio Indígena-
dc.subjectEXPRESION ORALen_US
dc.subjectEDUCACION PREESCOLARen_US
dc.subjectPROCESO ENSEÑANZA-APRENDIZAJEen_US
dc.titleCómo mejorar el desarrollo del lenguaje oral en los niños del segundo nivel de preescolaren_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Tesis Digitales

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.