Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/1663
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorMartha Alicia Moreno Hernández-
dc.date.accessioned2019-05-03T21:41:48Z-
dc.date.available2019-05-03T21:41:48Z-
dc.date.issued2002-
dc.identifier.urihttp://200.23.113.51/pdf/20365.pdf-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2241-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1663-
dc.language.isoesen_US
dc.publisher08-Aen_US
dc.relation.ispartofseriesLicenciatura en Educación-
dc.subjectMATEMATICAS -ESTUDIO Y ENSEÑANZA (ELEMENTAL)en_US
dc.subjectJUEGOS EDUCATIVOSen_US
dc.subjectNUMERO (CONCEPTO MATEMATICO) -ESTUDIO Y ENSEÑANZA (ELEMENTAL)en_US
dc.titleLa comprensión del valor posicional a través de actividades lúdicas, en los alumnos de segundo grado de primariaen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Tesis Digitales

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.