Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/14934
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTeresa de Jesús Acosta Hernández-
dc.date.accessioned2019-05-09T17:29:55Z-
dc.date.available2019-05-09T17:29:55Z-
dc.date.issued2000-
dc.identifier.urihttp://200.23.113.51/pdf/18665.pdf-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/13809-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/14934-
dc.language.isoesen_US
dc.publisher231en_US
dc.relation.ispartofseriesLicenciatura en Educación Primaria-
dc.subjectNUMERO (CONCEPTO MATEMATICO) -ESTUDIO Y ENSEÑANZA (ELEMENTAL)en_US
dc.subjectPEDAGOGIA OPERATORIAen_US
dc.subjectMATEMATICAS -ESTUDIO Y ENSEÑANZA (ELEMENTAL)en_US
dc.titleLa adquisición de la noción de número en el primer grado de educación primariaen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Tesis Digitales

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.