Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/14395
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLilia Minerva Salas Rosso-
dc.date.accessioned2019-05-08T22:10:59Z-
dc.date.available2019-05-08T22:10:59Z-
dc.date.issued1997-
dc.identifier.urihttp://200.23.113.51/pdf/17883.pdf-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/13622-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/14395-
dc.language.isoesen_US
dc.publisher142en_US
dc.relation.ispartofseriesLicenciatura en Educación Preescolar-
dc.subjectAGRESIVIDAD EN NIÑOSen_US
dc.subjectSOCIALIZACION DEL NIÑOen_US
dc.titleLa interacción en el aula: una estrategia de intervención canalizadora de la agresividad del niño, en apoyo a la socializaciónen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Tesis Digitales

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.