Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/11610
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLeticia Morales Torres-
dc.date.accessioned2019-05-08T19:03:37Z-
dc.date.available2019-05-08T19:03:37Z-
dc.date.issued1993-
dc.identifier.urihttp://200.23.113.51/pdf/219.pdf-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/12774-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/11610-
dc.language.isoesen_US
dc.publisher25Ben_US
dc.relation.ispartofseriesLicenciatura en Educación Primaria-
dc.subjectMATEMATICAS -ESTUDIO Y ENSEÑANZA (ELEMENTAL)en_US
dc.subjectNUMERO (CONCEPTO MATEMATICO)en_US
dc.titleCómo propiciar la conceptualización representación escrita de los primeros números de la serie numérica (del 1 al 9 incluyendo el 0) en niños de primer gradoen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Tesis Digitales

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.