Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/10784
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Pacheco González, Adriana | - |
dc.date.accessioned | 2019-05-08T18:00:03Z | - |
dc.date.available | 2019-05-08T18:00:03Z | - |
dc.date.issued | 1997 | - |
dc.identifier.uri | http://200.23.113.51/pdf/14836.pdf | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/14886 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/10784 | - |
dc.language.iso | es | en_US |
dc.publisher | 092 | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Licenciatura en Pedagogía | - |
dc.subject | APRENDIZAJE DE LA LECTOESCRITURA | en_US |
dc.subject | ENSEÑANZA DE LA LECTOESCRITURA | en_US |
dc.title | Análisis teórico-metodológico del proceso de enseñanza-aprendizaje de la lecto-escritura en primero y segundo año de la escuela primaria (Metodología PRONALES) | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
Appears in Collections: | Tesis Digitales |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.